Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Γιατί θα επέλεγα Σπύρο Σούλη αντί Σίσσυς Φειδά.

  • Γιατί ο Σπύρος είναι στον Ant1. Beat that Sissy.
  • Γιατί ο Σπύρος ήταν κάποτε και στο Mega. Survive that Sissy.
  • Γιατί ο Σπύρος γνωρίζει προσωπικά την Ορθούλα Παπαδάκου.
  • Γιατί ο Σπύρος έχει για γαμπρό τον Κώστα Κόκλα. Για τρίτη -και δωρεάν- φορά "Φουρκέτα",λοιπόν.
  • Γιατί το speakage την Σίσσυς είναι ίδιο με αυτό στις "Οικογενειακές Ιστορίες".
  • Γιατί ο Τζώρτης της Σίσσυς, διαφήμιζε κάποτε γιαούρτια.
  • Γιατί ο Σπύρος θα μου γκρεμίσει και τον τοίχο μεταξύ χωλ και σαλονιού. Η Σίσσυ άντε να μου ανοίξει καμιά πόρτα.
  • Γιατί η Σίσσυ θα μου τοποθετήσει τζάκι αιθυλικής αλκοόλης, ο Σπύρος, όμως, θα με εφοδιάσει και με την αλκοόλη.
  • Γιατί ο Σπύρος θα "κλείσει" το στενό μου με τα τροχόσπιτό του και θα γίνει σούσουρο στη γειτονιά.
  • Γιατί η Σίσσυ εξακολουθεί να δένει τα μάτια των "μετ-αλλαγμένων" με κακόγουστα, μωβ πεθαμεναντζίδικα μαντίλια.
  • Γιατί ο Σπύρος θα μου πει το πολυπόθητο "Γύρνα και δες το καινούριο σου σπίτι!". Και θα του απαντήσω "Υπόγειο έχω, Σπύρο μου".
  • Γιατί φαντάζομαι τη Σίσσυ ως αφέντρα, να μαστιγώνει τους αλλοδαπούς που θα ιδρώνουν για την κρεβατοκάμαρά μου.
  • Γιατί η Σίσσυ θα μου κουβαλήσει όλο το σόι και μετά θα πρέπει να τους τρατάρω. 
  • Γιατί μετά την αλλαγή που θα μου κάνει η Σίσσυ, θα με αναγκάσουν να πάω στο κοινό του Κωστόπουλου για την εξιλέωση της παρουσιάστριας.
  • Τέλος, γιατί ο Σπύρος είναι Σούλης.